Naše společnost se stala partnerem při testování výrobků Bishop´s Original na Českém trhu. Abychom mohli tyto produkty svým zákazníkům doporučovat, považujeme za velmi důležité, mít ověřené účinky dlouhodobým testováním na vlastní kůži. Dnes již můžeme bezpečně konstatovat, že produkty překonávají svými účinky očekávání uživatelů. Jsme velmi potěšeni, že téměř 100% vozidel, odjíždí z našeho servisu ošetřeno patřičnými produkty Bishop´s Original. Kvalitu a přístup značky dokládá fakt, že Pan John Bishop vyvíjí aditiva do paliv na míru podle konkrétních vzorků paliv z dané země. Tím zaručuje ideální složení paliv v čase a místě, což jednoznačně potvrzují prováděné testy týmu, kterého máme tu čest být členové. V kategoriích výrobků podle účelu využití, si můžete prohlédnout širokou škálu produktů. Pokud máte zájem o hlubší technická data, testy a recenze, navštivte http://www.bishopsoriginal.cz/ .
John Bishop
Kariéra Johna Bishopa v olejářském průmyslu začala na pozici středního managera. V roce 1962 opustil tuto funkci a založil svou soukromou firmu Allied Speciality Chemical, zabývající se vývojem a výrobou speciálních chemikálií pro potřeby olejářského průmyslu.
Po 6-ti létech činnosti ve firmě a nabytých zkušenostech se rozhodl tuto prodat a následně se zaměřil na řešení problému, ověřeného řadou odborníků, zabývajících se problematikou tribologie a metalurgie, a to tím faktem, že až 95% všech problémů je způsobeno třením a způsobeným nárůstem teploty.
Během několika následujících let intenzivního výzkumu vyvinul a zdokonalil technologii unikátního mazání a ochrany povrchu kovů známou jako „ mazání formou permanentní difuze“ – technologii, která přinesla během následujících 30-ti let prospěch ve veškerých oblastech průmyslu a milionům uživatelů na celém světě.
V roce 1975 se přestěhoval do Texasu ,založil výrobní společnost a po roce uvedl natrh LUBRILON, revoluční přísadu poskytující „ mazání pro dlouhý život- Lubrication for Long Life“.
Vzhledem k vysokým finančním nákladům na plošnou reklamu byl produkt nejprve distribuován do průmyslových podniků, dopravních společností a konstrukčních kanceláří. Tímto způsobem se celá distribuce děla dlouho předtím, než potkal W.O.Menleeho, Johna Shrivera a Johna Greena ze společnosti Homecare International. Tato společnost byla jednou z předních amerických multilevelových společností, specializujících se na prodej prostředků pro domácnost. Tato společnost se rozhodla podrobit výrobky Johna Bishopa intenzivnímu marketingovému testu s tím, že jej budou nabízet jako speciální prostředek na ochranu motorů. Výsledek překonal veškerá očekávání jak Johna Bishopa, tak i společnosti.
Výsledky přiměly tyto čtyři partnery k založení společnosti Petrolon se sídlem v Houstonu, Texas a uvedení na trh SLICKu 50. Výrobky Johna Bishopa se prodávaly i pod jinými značkami, jako Z-BOND, MATRIX, METALUBE a DURATION. Žáden z nich však nedosáhl tak výrazného úspěchu jako SLICK 50. Ten zajistil v dubnu 1981 obrat ve výši 6 milionů USD.
Úspěch však přinesl Johnovi Bishopovi problém, jeho společníci se jej snažili nekalým způsobem vyloučit ze společnosti PETROLON ,jejímž byl spoluzakládajícím členem a získat tak nadvládu nad jeho technologií. Proto v roce 1984 na ně podal žalobu k soudu. V roce 1994 rozhodnutím soudu musela firma Petrolon stáhnout ze svých výrobků (náhražek , které neměly vlastnosti originálu) veškeré informace, týkající se originálního testovaného produktu. John Bishop zahájil distribuci svých výrobků pod značkou Bishop´s Original a zahájil prodej z nového sídla v Houstonu.
Již žádné partnery a soukromé značky, pouze originální receptury vyvinuté před více jak 30-ti léty. V USA se prodej děje pod originální značkou Lubrilon a v Evropě Bishop´s Original.